• Altid gode råd og vejledning
  • Dansk kundeservice 
  • Levering: 1-2 hverdage
Ofte stillede spørgsmål

Find svar på dine spørgsmål

Returnering og ombytning
Hvordan returnerer jeg en vare?

Hos Hafaro har vi ikke gratis returnering. Ønsker du at returnere en vare, kan du købe en GLS returlabel gennem os, som du kan printe ud. Du er naturligvis altid velkommen til at bruge et andet fragtfirma, hvis ikke du ønsker at benytte dig af vores aftale med GLS. 

Bemærk dog at vi udelukkende ekspederer returordrer sendt direkte til vores returadresse: Hafaro ApS, Vejlevej 15, 7160 Tørring, mrk. retur. Vi afhenter ikke returordrer sendt til en pakkeshop.

Hvordan ombytter jeg en vare?

Ønsker du en vare ombyttet til en anden størrelse eller model, kan du vedlægge en note med relevante informationer i din returforsendelse, så sender vi dig den nye vare fragtfrit.

Du skal sende varen til Hafaro ApS, Vejlevej 15, 7160 Tørring, mrk. ombytning.
Hvordan reklamerer jeg over en vare?

Skriv til kundeservice@hafaro.dk og beskriv din reklamation. Vedhæft gerne et foto af problemet, så løser vi sagen hurtigst muligt.

Har I gratis ombytning?
Vi har ikke gratis ombytning. Du betaler for at sende varen retur til os og vi betaler for at sende den ombyttede vare tilbage til dig.
Bestilling og betaling
Er Hafaro en medlemsklub og bliver jeg tilmeldt et abonnement?

Nej, Hafaro er hverken en medlems- eller fordelsklub og du bliver ikke bundet af et månedligt abonnement. Når du handler hos hafaro.dk, betaler du kun den pris, du ser. Vi har ingen gebyrer, ingen abonnementer og ingen bindingsperiode.

Jeg har glemt noget i min bestilling, hvad gør jeg?

Når bestillingen er gennemført og du har modtaget en ordrebekræftelse, er det ikke muligt at tilføje flere varer til ordren. Men lav gerne en ekstra bestilling og giv os besked om begge ordrer på kundeservice@hafaro.dk, så pakker vi dem samlet og du betaler kun én gang fragt.

Er det sikkert at betale med kreditkort?

Ja, det er helt sikkert og risikofrit for dig at betale med kreditkort over nettet. Når du i ordreprocessen indtaster dine kreditkortoplysninger, foregår det altid via en sikker forbindelse, som ingen andre kan se - heller ikke os.

Hvorfor bliver mit kreditkort afvist?

Tjek om informationer med navn, kortnummer, udløbsdato samt kode er tastet korrekt. Er de det og bliver dit kreditkort fortsat afvist, skal du kontakte din bank for at høre om årsagen.

Fragt og levering
Hvor hurtigt sender I varen?

Bestiller du inden kl. 15 på hverdage, sender vi pakken samme dag. Bestiller du i weekender eller på helligdage, sendes din pakke førstkommende hverdag. Dette gælder ordrer betalt med kreditkort eller mobilepay.

Hvilket fragtfirma benytter I?

Hafaro samarbejder med GLS, som tilbyder at levere din pakke til nærmeste pakkeshop, til din hjemmeadresse eller til en erhvervsadresse.

Hvad koster fragten?

Levering til pakkeshop koster 35,-

Levering til din hjemmeadresse koster 55,-

Levering til erhvervsadresse koster 55,-

Kan jeg selv hente varerne på jeres lager?

Vi tilbyder desværre ikke afhentning af varer direkte fra vores lager.

Hvor hurtigt modtager jeg min pakke?

Hos Hafaro har vi 1-2 dages levering. Kontakt os gerne på kundeservice@hafaro.dk, hvis din pakke er længere undervejs.

Hvor er min pakke?

Når din pakke sendes fra vores lager, modtager du en mail med et trackingnummer til GLS. Ved at indtaste trackingnummeret her, kan du se, hvor pakken befinder sig og hvornår den forventes at være fremme. 

Kontakt og spørgsmål til Hafaro
Har I dansk kundeservice?
Ja, vi har dansk kundeservice. Det gælder både, når du ringer eller skriver til os.
Kan man skrive til jer?

Har du spørgsmål til din ordre eller ønsker du svar på spørgsmål, der vedrører vores produkter, kan du altid skrive en mail til os på kundeservice@hafaro.dk 

Kan man ringe til jer?

På kundeservice telefonen 91 25 21 61 informerer vi om, hvor du finder svar på alt fra returnering, ombytning, reklamation, produktspørgsmål m.m. Vi tilbyder dog kun personlig betjening via mail på kundeservice@hafaro.dk som vi besvarer flere gange dagligt mandag-fredag.

Kan I ringe mig op?

Vi har ikke mulighed for at ringe dig op. Har du spørgsmål til vores produkter og er du i tvivl, om de kan løse dit problem, kan du altid skrive til kundeservice@hafaro.dk, så hjælper vi dig videre. Vi besvarer mails flere gange om dagen mandag-fredag.

Hvad er jeres telefonnummer?

Kundeservice information kan tilgås på telefon 91 25 21 61.