Find svar på dine spørgsmål
Du kan roligt købe dine julegaver allerede nu. Vi bytter dem helt frem til 31. januar 2025
Hos Hafaro har vi ikke gratis returnering. Ønsker du at returnere en vare, kan du købe en GLS returlabel gennem os, som du kan printe ud. Du er naturligvis altid velkommen til at bruge et andet fragtfirma, hvis ikke du ønsker at benytte dig af vores aftale med GLS.
Bemærk dog at vi udelukkende ekspederer returordrer sendt direkte til vores returadresse: Hafaro ApS, Vejlevej 15, 7160 Tørring, mrk. retur. Vi afhenter ikke returordrer sendt til en pakkeshop.
Ønsker du en vare ombyttet til en anden størrelse eller model, kan du vedlægge en note med relevante informationer i din returforsendelse, så sender vi dig den nye vare fragtfrit.
Du skal sende varen til Hafaro ApS, Vejlevej 15, 7160 Tørring, mrk. ombytning.Skriv til kundeservice@hafaro.dk og beskriv din reklamation. Vedhæft gerne et foto af problemet, så løser vi sagen hurtigst muligt.
Nej, Hafaro er hverken en medlems- eller fordelsklub og du bliver ikke bundet af et månedligt abonnement. Når du handler hos hafaro.dk, betaler du kun den pris, du ser. Vi har ingen gebyrer, ingen abonnementer og ingen bindingsperiode.
Når bestillingen er gennemført og du har modtaget en ordrebekræftelse, er det ikke muligt at tilføje flere varer til ordren. Men lav gerne en ekstra bestilling og giv os besked om begge ordrer på kundeservice@hafaro.dk, så pakker vi dem samlet og du betaler kun én gang fragt.
Ja, det er helt sikkert og risikofrit for dig at betale med kreditkort over nettet. Når du i ordreprocessen indtaster dine kreditkortoplysninger, foregår det altid via en sikker forbindelse, som ingen andre kan se - heller ikke os.
Tjek om informationer med navn, kortnummer, udløbsdato samt kode er tastet korrekt. Er de det og bliver dit kreditkort fortsat afvist, skal du kontakte din bank for at høre om årsagen.
Bestiller du inden kl. 15 på hverdage, sender vi pakken samme dag. Bestiller du i weekender eller på helligdage, sendes din pakke førstkommende hverdag. Dette gælder ordrer betalt med kreditkort eller mobilepay.
Hafaro samarbejder med GLS, som tilbyder at levere din pakke til nærmeste pakkeshop, til din hjemmeadresse eller til en erhvervsadresse.
Levering til pakkeshop koster 39,- og er GRATIS VED KØB FOR MINDST 395,-
Levering til din hjemmeadresse koster 59,-
Levering til erhvervsadresse koster 59,-
Vi tilbyder desværre ikke afhentning af varer direkte fra vores lager.
Hos Hafaro har vi 1-2 dages levering. Kontakt os gerne på kundeservice@hafaro.dk, hvis din pakke er længere undervejs.
Når din pakke sendes fra vores lager, modtager du en mail med et trackingnummer til GLS. Ved at indtaste trackingnummeret her, kan du se, hvor pakken befinder sig og hvornår den forventes at være fremme.
Har du spørgsmål til din ordre eller ønsker du svar på spørgsmål, der vedrører vores produkter, kan du altid skrive en mail til os på kundeservice@hafaro.dk
På kundeservice telefonen 91 25 21 61 informerer vi om, hvor du finder svar på alt fra returnering, ombytning, reklamation, produktspørgsmål m.m. Vi tilbyder dog kun personlig betjening via mail på kundeservice@hafaro.dk som vi besvarer flere gange dagligt mandag-fredag.
Vi har ikke mulighed for at ringe dig op. Har du spørgsmål til vores produkter og er du i tvivl, om de kan løse dit problem, kan du altid skrive til kundeservice@hafaro.dk, så hjælper vi dig videre. Vi besvarer mails flere gange om dagen mandag-fredag.
Kundeservice information kan tilgås på telefon 91 25 21 61. Bemærk dog at kundeservice telefonen ikke tilbyder personlig betjening, da det blot er en informationstelefon. Ønsker du personlig betjening skal du sende en mail til kundeservice@hafaro.dk som vi besvarer løbende mandag-fredag.