Gratis fragt ved køb over 399,-
Levering 1-2 hverdage
90 dages returret
5 stjerner på Trustpilot

Varen blev lagt i indkøbskurven

FAQ - Spørgsmål & Svar

- Er Hafaro.dk en medlemsklub, og bliver jeg tilmeldt et abonnement?

Nej, vi er ikke en medlemsklub eller fordelsklub, og du bliver ikke bundet af et månedligt abonnemnet. Når du handler hos Hafaro.dk betaler du den pris du ser, der er ingen gebyrer, ingen abonnementer og ingen bindingsperioder.  


- Hvornår bliver min vare sendt?

Hvis du bestiller før kl. 16:00 på hverdage, så sender vi din pakke samme dag. Bestiller du i weekenden, så sender vi din pakke om mandagen.


- Hvad koster fragten?

Vi sender med Post Nord, og 99% af vores pakker er fremme dagen efter. Ønsker du levering til nærmeste postudlevering, så koster det 29 kr. og ønsker du hjemmelevering koster det 49 kr. Handler du for over 399 kr. får du gratis levering til nærmeste postudlevering. 


- Kan jeg afhente produkterne hos jer?

Du er meget velkommen til at komme forbi og afhente varerne hos os, og dermed ikke betale fragt. Du skal blot kontakte os på tlf. 91 25 21 61 eller kundeservice@hafaro.dk og aftale nærmere.


- Jeg har ikke modtaget min pakke endnu?

Når din pakke er afsendt, modtager du en mail med et trackingnummer til Post Nord. Du kan søge på pakken her. Pakken er normalt fremme indenfor 1-2 dage. Er din pakke ikke dukket op indenfor 2-3 dage, så kontakt på tlf. 91 25 21 61 eller kundeservice@hafaro.dk og vi skal hjælpe dig.


- Jeg har glemt noget i min bestilling, hvad gør jeg?

Når bestillingen er gennemført, er det ikke muligt at tilføje flere varer til ordren. Men lav en ekstra bestilling, og send en mail til os på kundeservice@hafaro.dk, så pakker vi dem samlet og du betaler kun én gang fragt. 

 

- Er det sikkert at betale med kreditkort?

Ja, det er helt sikkert og uden risiko for dig at betale med kreditkort over nettet. Når du kommer til det sidste trin i ordreprocessen og skal indtaste dine kreditkortoplysninger, sker det altid på en sikker forbindelse som ingen andre kan se (heller ikke os) 


- Hvorfor bliver mit kort afvist?

I langt de fleste tilfælde når et kreditkort bliver afvist, så er det fordi der er tastet forkert kortnummer eller navn, og derfor skal du tjekke alle tallene en ekstra gang. Hvis dit kort forsætter med at blive afvist,

skal du kontakte din bank for at høre årsagen, vi kender ikke grunden.


- Hvorfor bliver jeg bedt om at indtaste kode fra mit NEM-ID?

Hvis ikke du har tilknyttet dit mobilnummer til dit kreditkort, så vil du første gang du handler på nettet, blive bedt om at tilknytte mobilnummer, og der skal du anvende NEM-ID. Du kan læse meget mere om digital sikkerhed hos Nets lige her.

 

- Jeg ønsker at sende et produkt retur, hvad skal jeg gøre?

Hvis du ønsker at sende et produkt retur, så kan du læse mere om hvordan du gør link til vores handelsbetingelser


- Jeg har en reklamation, hvad skal jeg gøre?

Hvis du har en reklamation, så kan du læse mere om hvordan du skal forholde dig link til vores handelsbetingelser


- Jeg har et spørgsmål?

Hvis du har et spørgsmål til et produkt eller en ordre, så kan du enten ringe til os på tlf. 91 25 21 61 eller du kan sende en besked med dit telefonnummer og så ringer vi dig op.