Gratis fragt ved køb over 399,-
Levering 1-2 hverdage
90 dages returret
5 stjerner på Trustpilot

Varen blev lagt i indkøbskurven

Træningsudstyr

I denne kategori finder du træningsudstyr, der optimerer din træning og gør den nemmere, sjovere og mere effektiv. Vi har træningstøj, træningselastikker, bæltetasker til løb, refleksveste og meget andet. Stram fx dobbelthagen op med en muskeltræner til hagen, styrk balancen med et vippebræt eller hold hovedet koldt og fokus i top med et effektivt cooling håndklæde.

Træningsudstyr

Sorter faldende

   

48 vare(r)

Sorter faldende

   

48 vare(r)

Træn kredsløbet med en pedaltræner

En pedaltræner styrker både arme og ben og er et rigtig smart hjælpemiddel til at holde hele kredsløbet i gang. Du kan bruge en pedaltræner mange steder i hjemmet og dens kompakte størrelse gør den nem at flytte rundt på. Du kan træne benene, mens du læser avisen i sofaen, eller du kan træne armene ved spisebordet, mens du ser TV. Træningspedaler er gode til genoptræning, til nedsat balanceevne eller til dig, der bare gerne vil holde dig i gang. 

Supplér din træning med en målrettet muskeltræner

Nogle steder på kroppen er det ekstra svært at tone musklerne og smide det overskydende fedt. Med en muskeltræner kan du sætte ekstra fut under din muskeltoning – også når du ikke træner.

- Den elektriske muskeltræner fungerer som en stimulator, der aktiverer musklerne til at trække sig sammen og derefter slappe af. Få minutters brug af den effektive muskeltræner svarer til flere timers træning. Den kan bæres under tøjet og bruges på mave, overarme og lår, hvor du vil opnå flotte resultater uden store anstrengelser.

- Særligt til træning af maven kan vi også anbefale et vibrationsbælte, der reducerer fedt og styrker mavemusklerne. Bæltet vibrerer, opstrammer og forbrænder fedtet på maven i løbet af en træningssession på 30 minutter.

- Dobbelthager er svære at blive kvit, men det kan lades sig gøre med det rette udstyr. En muskeltræner til hagen, en såkaldt neck slimmer, er perfekt til formålet og kræver kun et par minutters træning om dagen. Den fungerer som en fjeder, du skal trykke ned med hagen. Denne bevægelse gentages 10 gange á 3 omgange og er særdeles effektiv til at styrke den underliggende halsmuskulatur. 

Styrk din bækkenbund med en bækkenbundstræner

Du kan træne din bækkenbund simpelt, men effektivt med en bækkenbundspude, som placeres på din stol. Puden er formgivet, så du kan mærke din bækkenbund, når du sidder ned – et område, hvor følesansen ellers kan være lukket helt af. Bækkenbundstræneren skaber et tryk på bækkenbundsmusklerne og hjælper dig til at knibe rigtigt.Puden anbefales af fysioterapeuter til at forebygge en lang række problemer med underlivet, fx inkontinens, smerter, nedsunket underliv eller begrænset følelse i kønsdelene. Bækkenbundstræneren kan bruges af både mænd og kvinder.